Funderingar över vart man är, har varit och är påväg.


Tisdag
invigdes Vitbergsbacken med delar av Pr0>no0bs det blev mitt andra åk för säsongen, känns som man måste ut och åka lite mer innan den 25 februari för att slipa på formen. Efter backen stängde så dök Josse, Warg och Emelie upp med ved och korv så det blev grillning och tisdagsmys i grillstugan högst upp. Vid halv elva avrundades kvällen, sa hejdå åt Josse som nu åkt iväg till Norge i 5 månader, sen hemåt för sängen för att stiga upp halv fem pigg och kry för en sväng åt Sorsele.

 

Onsdag, så for jag jag och tränade på 24/7 för andra gången sen jag köpte årskortet, dvs i sommras. Men nu kommer det bli mer använt framöver.

Fredag, Var jag och Johan bjudna till Umeå av Emelie. Det sket till sig lite på jobbet så jag slutade runt halv sex så vi kom fram till Umeå rätt så sent. Hon hade styrt upp det där ganska så bra så det blev en najs kväll ändå. Vi gick ut på Five, bra lokaler, två dansgolv och en karaokebar men man kände sig lite för gammal vissa stunder.
Därefter snöborgen på torget för lite stjärtlappstävling, dresyr och försök till Ninjahopp genom hål i väggen som slutade platt på rygg på marken med benen upp mot himmelen och mat på Max.



Lördag, Hängde vi runt på stan i Umeå fram till tre. Åkte till farmor på middag med Isa, Jimmy, Jenny, Felicia och Hanna. Skjuts av Rebecca fram och åter för att sedan hamna hemma hos Gunne med hela Pr0>no0bs och Daniel, första träffen med hela gänget. > Olles med öl och dans.



Idag vaknade jag klockan 13.00 inte normalt beteende för moi. Tog mig hela vägen till datorn, dvs ca 30 cm, tanke om att åka och träna, mat hos mor, kurragömma osv med Linn, promenad med Buster, försökt klippa ihop filmerna från Piteå på Johans iBook och nu sitter jag här. Klockan är sömn, Godnatt

Fick igen min bävermössa också, som försvann i Hemavan. Värt att nämna.



Dagens låt sjunger Linn på konstant så den har fastnat i mitt huvud, har lagt ut Snow Patrols version tidigare men den här är nästan bättre :)

Blir en Spotifylänk, fanns inte på Youtube.

Anne Mette Torp - Jag är en Astronaut



PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0