123 Testing... Resurrection... Complete

Jag har under det senaste året märkt att hårdisken som sitter under hårbotten lagrar viss information väldigt långt in. Så jag hade tänkt sparka igång här igen för att kunna kolla tillbaka och minnas vad jag faktiskt gjort och gör.

Vad har hänt sen senast då?

Alanya, 29/8 -10 en vecka, Gunne, Jenny och Nicke iväg. Sol, bad och alkohol var huvudingredienserna i den resan. Lång bussresa, taxichaufförer/rallyförare med frekvent tutande, vandring hem från Robin Hood strax efter två på natten hamnar i en gränd och känner mig inte som den tuffaste på jorden, poolbad mitt i natten med en arg vakt som följd, "jävligt bra mjölk och fil..", hasch/marijuana?, kamelridning, båttur med Brothers Five, ringåkning, boende på lägenhetshotell Best House 2, trasig stol och toalettsits, vattenkrig i rummet, däckad Alle på balkong, creepy dans, glad tysk som åkte med 40 +are, mat och dryck nere vid stranden med lekar och eldshow, osv... 


Besök i Sollefteå och Åsele Marknad 2010. Foppelito, Sollefteå erbjuder inget vidare dra på fredagen. Vi åker mot Åsele med flera stopp på vägen, för bla fiske och grillning. Partynissarna med ljus osv är kompisar till Foppa, najs:) Lämnar camping, kommer tillbaka till camping. Hatt tjuv, skog, Dirty Sanchez, berättelser i park, fest..


Pdol 2010, Fredag nykter. Kör dit med Sundberg och ser bla Oskar Linnros, Lars Winnerbäck, Salem al Fakir.
Lördag inte lika nykter, fest hos Marcus, trachad lägenhet, sömn i bil, arga grannar, Säljedal, Movits.


Lloret de mar 16/5 -11, Johan och Josse. Lugnare än Turkland, skön/rosam resa, sol, bad och viss alkohol, lite "kallt", badland, Barcelona, masage?, boende på Samba Apartments, frågeteckspool, tyskar, engelsmännen från ingenstans, grodan Boll, Johan goes drunk, underbar kebab och drink, lång promenad till annan strand som låg just bakom hotellet, fötter ätna av fiskar, Absint, Salmonpizza..., papegojshow, bra för sinnet.


Åsele 2011, Foppa, Gunne, Jenny, Matte, Emelie, Josse, Daniel, Sälje och Adam. Större tält, Utbyggt ljudsystem, Bad i älven, Arg tjej på min bil, plättar, Hatt Rikard, Markoolio, Dead by April, "borttappade bilnycklar", högt staket, godaste pizzan ever,chill, underbart väder, brasa och kaxig kinestjej, creepy tjej på Josse. Större, bättre, vackrare till 2012? :)


Pdol 2011, Johan, Josse, Hedström och Emelie P. Boende på camping, bil som pajjar, rusta tält, nattlig volleyboll, Veronica Maggio, The Ark!, dans i tält och i källare, "pasta carbonara/eller ett skråv", en kvartig Absolut en energidryck, chips, Rattamaa, Oxfilérulle med beasås x3. Kul.


Nu i helgas var jag tillbaka i Boden igen för info om GSS/T, mycket skjutande, förevisning av Archer, TOS, och återförenade.
Det kändes och låter helt klart som något intressant, får se när allting är klart om jag hoppar på 92 Artbat.


Resa till Alperna är bokad, Verbier är inte säkert 25/2 och en vecka framåt då vi kommer. Ser redan ram emot det grymt mycket. Får hoppas att snön kommer snart så man får börjar öva lite smått.


Det där vad det jag fick ur mig nu, kommer mer skit sen men nu blev jag trött. Kan nämna att jag tror det var tur på ett sätt att jag inte tackade ja till NBG för detta år har helt klart varit det bästa hittills :)

Det jag tycker är kul är att det fortfarande, såhär 1 år efter jag senast publicerade något, fortfarande är folk som kollar in. Kommer lite bilder och annat och mindre grejer när jag får för mig att skriva nästa gång. Men jag har som sagt märk att det är väldigt bra att kasta in något inlägg då och då så man kommer ihåg vad man gör.


Måste ju fortsätta på musikspåret och klockan är mycket så vad passar bättre än en godnattlåt.

Eric Herman - The Tale of the Sun and the Moon





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0