My new teddy is awesome :)

Åter påväg till Boden, fast för första gången så sitter jag på bussen och gör ett inlägg. Det här jag min nya nalle att tacka, min HTC Desire. Jag kan bara stämma in i lovsången, den är underbar. Det är iofs min första smartphone men jag har pillar på iphone en hel del och jag gillar den här bättre :) Det är dock småsaker jag måste anmärka på, det är iofs programvaran och det finns säkert applikationer att ladda hem för att fixa en del av problemen. Ett exempel är att man inte kan använda en låt man lägger in på telefonen som ringsignal och att ljudet när man får sms är aningen lågt. Men det är bagateller och som sagt går det säkert att fixa med någon app.

Sedan jag skrev sist här jag varit i fält en vecka, tackat nej till NBG efter en massa funderade, varit med och lastat fordon på en båt som åkt till Skåne, haft plutonsfest, varit till Schenker och bestämt lite om sommarjobbet och fått min nya telefon.

Imorgon åker jag ner till Skåne för att ha den första övningen av två. Det är ju som jag sagt tidigare en stor jäkla övning med nästan alla regementen. För våran del så kommer det inte vara så mycket att göra, kan bli långtråkigt men jag hoppas dom hittar på nått åt oss ändå. Sen kommer man förhoppningsvis kunna börja jobba på brännan :)

Att åka till Boden på en lördag suger mer än vanligt men det ska bli kul att åka ner till södra delen av landet imorgon. Jag kommer säkert göra något inlägg under veckan och om inte så kommer det ett nästa onsdag då jag åker hem igen. Resan från Skåne till stan kommer att ta ca 20 timmar så då kommer jag garanterat ha tid att skriva... Det ska bli intressant att se hur set här inlägget ser ut på datorn sen, det gick inte att bädda in ett youtubeklipp VIA telefonen så ni får länken istället.

Hej så länge :)

Shinedown - If You Only Know







PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0