Im going down again

Sorry för den dåliga uppdateringen men jag har faktiskt inte haft så mycket tankar på att skriva nått här. I stort så var övningen förra veckan inge speciell, den roligaste dagen var fredagen då vi hade strid med skarp ammo. Annars har dagarna bara passerat utan att man reflekterat så mycket. Det är synd att det inte går ladda upp bilder från telefonen, för som bekant så säger ju en bild mer än tusen ord. En grej som är bra där nere är att det är riktigt vackert på vissa ställen. Att steka i solen har inte gått så bra då vi knappt har sett solen, förhoppningsvis så gärdet bättre till veckan. Vi har roat oss med att försöka gå på händer och innan jag munkar så ska jag kunna gå med kontroll och stil, det är ett löfte ;)

Jag ligger på tåget nu och är påväg ner igen, har just set klar Twilight New Moon. Såg första filmen på tåget hem och dom var, som många säger, riktigt bra. Gillade dock den första bättre. Ska bli kul att se nästa film när den kommer. Ska försöka komma ihåg att skriva här i veckan, men det är inte säkert det finns så mycket att berätta.

Låten jag somnar till ikväll blir Yiruma - River Flows in You
Godnatt



Don't forgett:
PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0