Tack pojkar och flickor för en mycket trevlig kväll :)

Gårdagen ägnades åt att försöka hitta en kamera som jag ska få av moder i present. Med en hel del beslutsångest så blev det tillslut en Sony CyberShot DSC-W215. Jag hatar att köpa/välja nya teknikprodukter när man inte är så jätte insatt. Om man nu tänker på kamerorna så säger dom i butiken att dom rekommenderar en viss kamera, "Den har bra vidvinkel och tar bra bilder....." Sen åker man hem och läser lite på internet där det är någon som skriver att den kameran dom rekommenderade i butiken är det sämsta han/hon har köp.
Sen att jag är rätt så kräsen av mig när det kommer till teknikprodukter gör det hela inte mycket lättare, man vill ju inte köpa nått som man blir missnöjd med.


Nu till en grej som jag inte var beredd på :P
Vid halv sex så ringde Sundberg och frågade vad jag gjorde, jag hade just kommit hem och sa att jag inte hade så mycket planerat. "Va bra, då kommer jag förbi på ett tag", sa han
Efter en liten stund så plingade han på dörren, sa att jag skulle sätta på mig en jacka och satte han på mig en ögonbindel och föste in mig i en bil. Efter en lång biltur, med hög musik,  och en bits promenad, med ögonbindeln fortfarande på, så kom vi till sist till Fort Nocks där vi tillbringade drygt 20 minuter med att springa runt och skjuta laser på varann. Det var riktigt jäkla kul och utan att skryta så kickade jag ass :P
Vårat lag vann med nästan 10 000 poäng fast vi var fyra mot fem. Mina stats: Score: 13 150, Ranked 1, 81 kills, Awsome :)

Efter det så gick vi till Dallas där jag blev bjuden på mat och sen var det på med ögonbindeln igen och en lång biltur igen som slutade vid byastugan i Kroksjön,  där det chillades och åts tårta :)


Okej? :P
Snook - Mr Cool

 

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0