Jag har inte dött :P

Efter en dryg månads inaktivitet kommer här ett inlägg jag skrev för två två veckor sen men jag orkade aldrig ladda upp bilderna då :P

Lite uppdatering då: ;)

Helgen efter jag kom hem från Boden för sista gången så åkte jag till Umeå med Johan och Pontus för att chilla i stugan, dricka öl, äta gott och ha allmänt trevligt.

På måndagen efter började jag jobba på Schenker och det är väl typ det jag gjort fram till nu. Första två veckorna var jag under inlärning så jag hade med mig en dude men sen förra fredagen har jag kört själv och det har väl inte gått så smidigt som jag hade hoppas på :P
Har varit minst 1,5 timme för sen hem varje dag pga olika anledningar, den främsta är väl orutin men öven en del otur. I onsdags så såg det ut att bli en bra dag men påvägen hem från Sorsele så lossnade slitbanan på ett av däcken på släpet så jag var tvungen att köra 50 km/h i 10 mil, jag var hemma 3 timmar efter ordinarie arbetstid -_- Det som var drygast var att det var ett helt nytt däck som pajade (sprängde det gamla :P).


Men trots det så trivs jag, känns jävligt skönt att man inte fortsatte i gröna kläder nu när man har fått vara hemma och levt det civila livet ett tag.

Måste ju också nämna förra fredagen som tillägnades Johan som blev 20, jag låter bilderna tala för sig själva ;)



Tills nästa gång: Hare king, tjingeling :)


Hittade den här awesome killen, rätt gammal men jag hade då missat den. Lyssna och le :)









PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0