Make me an Avatar

Må väl säga som Isa, att bara jag, hon och Simon har gjort nått tillsammans har nog aldrig hänt men till Piteå åkte vi och från Piteå kom vi hem.
Och om det nu är så att nån inte vet det så är det mina syskon. Jag vet vad ni tänker, men jag brukar säga till mig själv "Det kunde varit värre" :P

Avatar, en mycket välgjord och vacker film. Rekomenderas verkligen att ses och gärna i 3D också.
Själva 3D:n var ingen OMFG upplevelse i det hela men det blev "mjukare" och "mysigare" att se med 3D. Tror helt klart det kommer mer och mer.



 

 

Det här med bilder på bloggen är inte min starka sida och jag orkar inte jävlas de det, så det får duga ^^

 

Runt 10 - 11 tiden imorgon kommer jag befinna mig på Friskvårdskompaniet, förhoppningsvis. Har tänkt komma igång och träna på riktigt nu. Har iaf tänkt =)

 

 

Man kan ju undra om det är där man böjer bananerna? :o

Mojje - Där man böjer bananerna

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer
Postat av: ceciliw wemgård

Nämen hallå Åström, schysst blogg! :)

Kul att du också sett Avatar i 3D. Håller med om att den blev mycket mjukare med glasögonen på.

2010-01-08 @ 14:45:05
URL: http://www.plaskis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0