Hicka? Boom....

Tjolahopp!

Tog mig till Friskvårds i fredags men väl där så fick jag veta att mitt kort har gått ut, trodde iaf det var 2 månader kvar. Jag fick dock träna endå och det känns i kroppen än idag :P

Helgen i övrigt har tillbringats mycket på Skellefteås "vilda" gator. Hade tänkt ladda upp några bilder men med tanke på hastigheten på blogg.se domänen så verkar det som om alla som har en blogg håller på att uppdatera nu. Så jag skiter i det.


Om 40 min går bussen upp till Boden och det är med en viss misströstan jag sätter mig på den, längtar inte tillbaka. Inte just nu iaf, har varit grymt skönt att vara hemma.

Cya in a vecka dudes.


Skön instrumental låt :)

Ronald Jenkees - Throwing Fire

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0