Brumm brumm, here I come

Det blev ändå grillat igår, tyvärr blev det ingen jackpot i smakväg :/
Motorcykeln var jag ut med idag istället, var dock rätt så kalt men det var skönt ändå och vara ute och gasa lite :)


Nu till något helt annat:
Det här med sommarjobb gick betydligt lättare än förväntat. Redan i måndags så ringde chefen från både DHL och Schenker och i fredags så fick jag ett samtal från Rönnskär. Det blir troligtvis Schenker då jag har blivit lovad jobb där även efter sommaren om dom är nöjda med mig. Ska dock ringa och prata med tha Boss på DHL för han sa också att det kunde bli nått till hösten också men det lät inte lika säkert som på Schenker.


Jag håller på att få abstinens, jag vill ha min telefon......
Den skickades i fredags och kommer då gå hämta ut på måndag eller tisdag, problemet är bara det att jag är låst i Boden till helgen så jag får inte träffa min nya nalle förrän nästa torsdag, Buhh :(



Var på Nocks igår för första gången, har spelat samba där en gång men det räknas inte, och vad det suger där.
Inget ställe i stan är väl speciellt bra men Olles är ett mycket bättre alternativ än Nocks om man bara vill chilla och prata lite. Om man även vill ha live musik så gå på Calles, mycket trevligare. På Nocks lyssnar man på musik och försöker prata men det är ingen som hör vad man säger...


Nu åter till Boden, syns kanske vid någon brasa nästa gång jag kommer hem. Tjing


Climax Blues Band - Couldn't Get It Right

 

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0