Åter till staden Gud glömde, Djävulen inte ville ha och Försvarsmakten köpte.

En och en halvs vecka ledig, hur skönt som helst.

Vad har jag då hunnit med?

Fjällen - Synd att vädret inte var på våran sida och att utelivet i både Hemavan och Tärnaby sög men annars var det riktigt kul :)

Sökt sommarjobb på några transportföretag här i stan, låter väl inte allt för ljust men man får väl hoppas. Är skönt att man känns igen på vissa ställen, får hoppas att det beror på att man gjorde ett gott intryck när man var där och hade praktik för ett bra tag sen.

Bestämt mig och beställt en telefon, blev en HTC Desire. Om man tror på alla reccentioner verkar det vara en riktigt bra lur. Den släpps imorgon så man får hoppas att jag har den till helgen. Väntar spänt på den :)

Och sen har jag väl mest bara gjort det man gör när man är ledig, sovit länge, chillat, umgåtts och varit vaken in på halva natten.

Längtar jag tillbaka till Boden? Inte det minsta, det är när man är hemma en längre stund man känner hur skönt det faktiskt är att vara hemma. Men det är ju trots allt inte för lång tid kvar i försvaret, iaf inte som värnpliktig.

Nu börjar det vara bråttom som vanligt, vi hörs om en vecka. Tjing







Årets sommarplåga, garanterat
Train - Hey, Soul Sister

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0