"En bild säger mer än 1000 ord.."

Jag hinner inte skriva så mycket för bussen åker snart men en snabb sammanfattning ska ges.

Besökshelgen var lugn, som allting annat nu..
Ingen jäkel är intresserad av lastbilar när det finns bla stridsvagnar att kolla på :P
Förevisade som skyddsvakt och sprang stafett, 4x600 meter, grymt jobbigt...
Åkte sedan till Luleå med familjen för att käka middag, Resturang Södra Hamn 5/5 plus. Kanon god mat och avkopplande inredning :)

Måndag till torsdag har det varit motorutbildning, vi ska lära oss köra lastbil.....
I och med att jag redan har körkorten för både lastbil och tungtsläp så har jag fått vara "hjälpbefäl", så alla har "fått" en egen lastbil förutom jag som har hoppat imellan de olika fordonen :P
Vi kommer fortsätta med motorutbildning nu 3 veckor framåt så jättemycket action kommer det knappast bli

Vi har även fortsatt med lite sjukvårdstjänst osv.

Det var kortfattat vad som hänt, nu några pic:












Five Finger Death Punch- Bad Company
Bra cover från deras nya skiva "War Is The Answer"

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0