Witch-hunt

Nu har jag rätt bra ordning här hemma, alla kartonger har jag burit ner i källaren, ingen disk finns kvar och alla andra smågrejer börjar vara där dom ska.

Igår var jag på Edda och badade, var ett bra tag sen sist. Det känns som man är för gammal eller för ung för att vara där. Antingen är det typ 12 åringar eller pensonärer som plaskar runt i vattnet. Deras "relax" avdelning var då inte nå speciell heller tycker jag. Bada-på-Edda-dagarna är förbi... :P


Vad gör man om man inte har något jobb, heter Johan Sundberg och är konstnärlig av sig?
Jo man motivlackerar på dagarna:



Grymt snygga enligt mig och med tanke på att det är dem första motiven han lackerar på fri hand gör inte bilderna sämre.
Vet inte om jag har lagt ut bilder på min sur-skoter men det är han som har lackat huven på den, bland det första han gjorde om jag inte minns helt fel.



I och med att han inte får tummet ur arslet och gör lite reklam för sig själv så tänkte jag hjälpa till lite,
Om det är något ni vill ha motivlackerat skicka ett mail till [email protected] eller ring honom, 070-2202291.


Höll på att bli övertrampad och uppbränd ikväll när jag gick över Viktoriabron, det kom en jäkla massa folk med faklor i handen och en stor banderoll där det stod "Mittpunkt" "Luleå Stift" och gick. Vissa kollar inte rakt fram när dom går :P
Efter lite snabbt googlande så är det tydligen något läger på Anderstorpskolan i helgen för ungdomar inom Svenska kyrkan, frågan är om dom var ute och letade efter häxor att bränna på bål? :P


Nu blir det lite natthumor:

Shanti Rooney - Legoland


Och självklart en musikvideo:

Hot Tamale!





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0