Zzzzzzzzzzz

Motorutbildning = Jävligt drygt och långtråkigt.....

Jag vill ha lite utmaning, nu sitter jag bara i en lastbil hela dagarna och kör en bana runt runt för att "lära" mig köra lastbil.....
De som inte har motortjänst har lekt med KSP 58 hela veckan och var ute och gick runt 2 mil i fredags medan man själv guppar runt i en lastbil....
Tycker som sagt det är rätt tråkigt nu, men det är tur att man har en bra grupp.

Testade Cardegrens liniment i måndags och det var starkt kan nämnas, fan vad det sved :P

Har blivit med hemmabio anläggning nu i helgen :)
Sprang in på Ljudshopen i fredags direkt jag kom från Boden och handlade igår. Hade planer på att åka till Umeå för att köpa en förstärkare där men när jag ringde dit så hade dom inte den hemma, och högtalar systemet jag hade tänkt beställa blev inte heller :P

Det här är klart det dyraste jag köpt men det kommer det förhoppningsvis att vara värt, har inte hunnit koppla in nått mer än frontarna och förstärkaren än.

Det blev iaf en Harman Kardon AVR-355 förstärkare och Mordaunt-Short Avant serien högtalare, svarta.
Ska invigas ordentligt nästa vecka då vi har en veckas ledighet :)

Ska skriva Högskoleprovet nu på lördag, inte för att jag riktigt vet varför men det kan väl vara kul att testa :P

Fan vad det ska bli stressigt varje söndag. Har inte tid att skriva nå mer nu Cya :)





Kanye West - Can't Tell Me Nothing

 

 

PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0