Sliten....

Har varit på Skelleftebränslen och praktiserat från i onsdags och jag kan väl inte direkt påstå att jag gillar arbetstiderna dom har :P
Började 05,00 både onsdag och torsdag och slutade vid 14,00 båda dagarna. Idag har jag åkt bulkbil ner till Umeå och började 04.00 i morse, i Bureå. Så jag klev upp runt 02.00 inatt och problemet är att det inte går att gå och lägga sig innan 22.00.
Dock så var det en "finlossning" i Umeå som tog runt 40 min och då ställde vi ut solstolarna han hade med sig i bilen och satt oss i solen. Det var riktigt bekvämt så jag somnade  i solstolen och sov i säkert 20 min vilket var riktigt skönt  :)

Nu ska jag lägga mig framför tv:n och slöa, gokväll


Lifehouse - Into The Sun





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0