Okej nu ska vi se....

Uppdatering om veckan som var:

 Onsdag hade jag praktik på Skelleftebränslen, började 05.00 och slutade 16,00, en rätt slitsam dag.

Torsdag hade vi kursen "Säkerhet på väg" på skolan och fredagen "Logistik".

Helgen var lugn, jag såg inte Eurovision song contest så jag har inte så mycket att säga där. Kul att "grannarna" vann iaf.

Söndagen började med stek i solen och sen for jag och testade gymmet på 360. Fräsht, luftigt, nytt och ljust är väl en bra sammanfattning av lokalerna och maskinerna. Jag diggade "trappmaskinen" den var lite annorlunda :P
Efter ha tränat klart drog jag mig hem för att duscha och byta om sen vidare till pizzerian i Bergsbyn för att käka med SGE. Sen blev det konsert, inspelning av skiva och fika :)

Måndag blev det engelska hela dagen för att komma ikapp och nu är det bort gjort och klart. Efter det bar det av till stan för att prova kostymer och det blir nog mest troligt att jag köper antingen på Dressman eller Hanséns, ska tillbaka dit imorgon och prova några andra modeller de fått hem. Tycker egentligen det här med kostym och hela baletten är överskattad men, men, det är ju tradition...

Idag, lung dag.

Imorgon, projektredovisning. Ingen information om hur vi ska presentera det och hur långt presentationen ska vara så jag har inte förberett nånting, får se hur det går.... Dagen slutar =  långhelg :)
Efter skolan ska jag som sagt in till stan igen för att "förhoppningsvis" köpa någon kostym

Här är två låtar som vi spelade i Bergsbykyrka i söndags.

SGE - Mountain Village




SGE  - Fragile

Är det någon som skulle vilja ha numret till "proffsfilmaren" så är det bara att höra av sig........ -_-





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0