Goodbye SGE

Tjosan, uppdateringen är inte vad den varit och så kommer det nog fortsätta vara men kolla gärna in någon gång då och då ändå :)

Idag hade jag min sista spelning med SGE, någonsin? Det känns rätt tråkigt för det har varit ett trevligt gäng och jag har trivts de 3 år jag spelat där men, men, life goes on :)

Vi spelade iaf på (för?) Kommunfullmäktige idag, Kommunfullmäktige är då "den högsta beslutande församlingen i svenska kommuner" alltså där Skellefteås högsta höns sitter och bestämmer saker.
Spelningen gick rätt bra allmänt och för er som satt och såg på Tv Skellefteå eller lyssnade på Radio Skellefteå runt 13.30 hörde oss live.

Måste tacka alla i SGE för de här åren och terminen för vissa som vi spelat tillsammans, tack :)

För er som vill ha videobevis att vi spelade i Bergsbykyrka kan ladda ner det om ni trycker på den tjocka, understrykna texten här under. Nu lägger jag upp dem här mest för resten av SGE men ni andra får också ladda hem dem om ni vill :)
Det är inte proffsfilmat direkt men mamma var så duktig som hon kunde, försöker mig på telepatisk kommunikation ibland för att få det "rätt" filmat men det gick inte så bra.... :P

Det är inte meningen att se ut som en spännis, glömde att knäppa sista knappen :P

SGE - Spelning i Bergsbykyrka, 720p, alla låtar är en egen video och allt "mellan snack" är borta, HD-kvalité 720p. Rekomenderas att ladda ner :)

SGE - Spelning i Bergsbykyrka, PAL, likadana klippt som den övre men i PAL (DVD-kvalité) istället för er som har klena datorer :P

SGE - Spelning i Bergsbykyrka, Den oklippta sanningen 720p
, precis som klippen var när jag la över dom från kameran, allt är dock inte med utan några "mellan snack" är borta.

För att ladda ner det där behöver ni ett "torrentprogram" och då hör µ-torrent till de bästa om ni sitter på PC, ladda ner det.
Om ni använder Mac så har jag inte någon större koll på vad som är bäst men vi har Transmission installerat på dom här hemma. Det är inte säkert det börjar laddas ner direkt men låt programet vara igång så ska ni se att det funkar efter ett tag :)


Avslutar med en låt som jag känner blev SGEs "main song" när vi var feat Main och Hasslow


Eva Cassidy - Fields of Gold





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0