Crime deterrent

Har suttit och kollat runt om hemförsökringar ikväll och kommit fram till att det är bra att kolla de olika försäkringsbolagen innan man bestämmer sig. Det billigaste jag har hittat nu är på Länsförsäkringar och kostar 385:-/år, vilket är rätt bra, och det dyraste erbjöd Gjensidige som ville ha 1103:-/år, de 718 kronorna som skiljer kan man ha roligare för än slösa på en försäkring.

Sen skulle jag ha haft mig en ny mobiltelefon, det är ingen som har en Sony Ericsson C905 liggande som är till salu för en liten peng? :)

Det skulle kanske inte vara så dumt med en mobiltelefon som har "crime deterrent", jag kanske får leta vidare efter en sån :P




Fall Out Boy - Headfirst Slide Into Cooperstown On A Bad Bet






PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0