Mnozil Brass

Fick mig en liten sovmorgon i morse, har varit på Rönskär onsdag och torsdag och skulle egentligen dit idag också. Där börjar man 06,30, men jag hade synundersökning 09,30 så jag orkade inte fara dit.

Försvarsmakten tycker tydligen att jag behöver glasögon i lumpen så jag for som sagt och gjorde en mer grundläggande undersökning av ögorna än vad man gör på mönstringen på Synoptik. Efter han på Synoptik hade testat ögorna mina så sa han "Jag undrar egentligen varför dom har skickat hit dig". Jag vet sen tidigare att min syn på vänster öga är lite nedsatt och det påpekade han också men han tyckte att jag såg för bra i övrigt för att behöva glasögon vilket kändes skönt. Det blev alltså inga glasögon och det sörjer jag inte :)

Efter jag varit och kollat synen hade jag siktet mot Anderstorpsaulan där Mnozil Brass skulle spela och jag ångrade inte att jag for dit, dom bjöd på en riktigt bra show. De var inte bara duktiga på att spela, de sjöng även rätt bra, det blandat med humorn gjorde det hela väldigt sevärt. Det ända negativa var väll att konserten bara varade i ca 30 min hade lätt kunnat sitta och kolla/lyssna 30 min till.

Efter konserten var slut tog jag mig upp till Transport och anläggning för att lämna in projektarbetet som blev klart igår kväll vid 24. Jag måste säga att jag blev rätt nöjd själv över mitt arbete och jag hoppas Erland också tycker det är så pass bra att jag får ett G iaf. :)

Kvällen har tillbringats hemma, hade bara tänkt ligga och se tv hela kvällen men så tittade Sundberg förbi och sen kom Gunne, Joel och Jonas. Blev en filmkväll med K-PAX på meyn och mina planer på att gå och lägga mig tidigt sket sig men nu ska jag sova, Godnatt.

Mnozil Brass - Bohemian Rhapsody




Mnozil Brass, spelar i någon japansk tvprogram.




PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0