IPRED

Nu är det bara 5 minuter kvar till IPRED-lagen träder i kraft. Själv kommer jag inte bry mig så mycket utan jag kommer fortsätta ladda hem/upp som förut. Jag har dock suttit och rensat µ-torrent på torrenter så istället för 170 har jag nu 86 stycken igång.

Jag tror garanterat att skiv- och filmbolagen kommer gå på hårt de närmsta dagarna bara för att skrämma folk men med tanke på hur många det är i Sverige som fildelar är risken ytterst liten att man åker dit, speciellt när man sitter på privata trackers.

Det är ju första april imorgon också så man får hoppas att det hela var ett dåligt skämt.

Ett kort litet klipp med Måns Möller angående fildelning. Straffen han pratar om stämmer iofs inte men jag tycker det var lite kul ändå :)





Nu hör väll inte den här låten ihop med IPRED-lagen men med FRA-lagen iaf, vilket är en helt annan lag men, men

"Pencingmaster" (?) - Fredrick Federley




PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0