Hard work, work

Halloj, har jäkligt mycket skolarbete att göra nu så jag har inte orkat och haft tid att uppdatera.

Projektarbetet som jag just har börjat med ska vara klart på tisdag och det är en 100 poängs kurs, alltså 100 timmar, som inte går att ta igen så det är lite stressigt. Vi har haft ända sen september på oss men som vanligt är planeringen inte den bästa :P

Imorgon har vi ett prov i naturkunskap som jag inte har läst igenom än och även ett fordonsprov som jag inte heller har kollat på, förhoppningsvis har jag väll lärt mig något på lektionen så jag hoppas det går bra.

I Engelskan börjar det bli ont om tid också, jag hoppade ju på B-kursen nu efter för att jag kände att det kan vara bra att ha läst det men jag ligger en termin efter så jag har en del hemuppgifter som snart ska vara klara och sen har nationella proven också startat.

Matte B har jag snart IG-prövning i så jag måste börja kolla igenom det också. Vi fordonare behöver inte läsa några B-kurser förutom svenska men jag tänkte att det är lika bra att gå den och kolla om man klarar av det utan att plugga något. Men det gjorde jag inte och egentligen bryr jag mig inte så mycket men sen började jag tänka att det är lika bra att få ett G om man lika har gjort kursen.



Luletrippen var riktigt trevlig och lägenheten vi bodde i kunde inte har legat bättre till, mitt inne i centrum ovanpå Strandgallerian. Parkeringen i källaren var dock lite mindre trevlig, trångt som satan och om man har en större bil än en Audi 100 kan man få problem.
Blir nog garanterat fler helger man spenderar i Luleå och när man har boendet gratis så är det rätt najs :)


Men just nu är det Hard Work som gäller




PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0