....

Veckan har varit full med grejer att göra, jäkla skolarbete säger jag bara. Sen vill Erland (min mentor) att jag ska vara med på projektmässan  och presentera mitt projektarbete om alkolås. Det är väll i och för sig bra att han tycker att jag har gjort ett sånt bra arbete att han tycker att jag ska vara med men det kändes inte så jätte lockande.

Nu är jag i stort sett klar med CE-körkortet, (lastbil med tung släp), har bara funktionsbeskrivningen kvar och det ska nog inte vara några problem.  Känns riktigt skönt :)

Idag var jag och spelade med SGE på Nordanå på SMOK-konferensen, kändes inte alltför värt att bara spela en låt, Fields of Gold, men det är ändå alltid kul att få spela.
Malin, som egentligen skulle sjunga, var sjuk så Wille var lite stressad när jag pratade med han på morgonen men vi fick en bra ersättare Sandra Widman. Jag gillar Malins röst bättre till den låten men det var bra gjort av Sandra med tanke på den korta förberedelsen.

Nu kommer min skjuts vilken sekund som helst så jag får önska en trevlig fredagskväll åt er alla, cya ;)



En annan låt jag hittade på en gammal skiva:
MADCON - Beggin






PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0