Delay

Som ni märkt så har uppdateringen blivit sämre och det får ni leva med helt enkelt har inte orkat uppdatera.


Idag klev jag iaf upp runt 8 för jag skulle och lämna in bilen för att få plåtskadorna fixade, träffade på en galen postlåda förra veckan. Jag kom och körde bil och plötsligt så hoppade postlådan rakt in i bilen så bakskärmen fick sig en rejäl omgång. Det var ju såklart inte mitt fel utan jag skyller allt på postlådan..... :P

2500:- kommer det kosta att få det fixat så nog känns det men det kunde ha varit värre :)



Har varit på friskvårdskompaniet varje dag i veckan och det känns skönt att äntligen komma igång med träningen ordentligt och det är ju ändå sportlov. Nog känns det i kroppen att man inte rört sig så mycket på ett tag men "That don't kill me Can only make me stronger" :)

Kanye West - Stronger





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0