Ett. två, tre

Som jag skrev igår och som ni säkert har hört idag så har Michael Jackson dött, om han nu har det...
I alla fall så har de kommit fram till han inte ska kremeras, han består av 86% plast och ska därför smältas ner och återvinnas till lego så att barn kan fortsätta leka med honom....


Hade som sagt sovmorgon i morse men frukosten togs bort "redan" 09.30 så man var så illa tvungen att gå ner vid nio för att få i sig lite fika. Efter det gick jag upp på taket och la mig där uppe i en solstol i 30 min, längre än så vågade jag inte ligga där. Sedan gick jag ner och la mig och sov en stund :)
Var även in på Musikanten, en musikaffär här i Umeå, och fastnade med en halvakustisk Fender i famnen i typ 30 min. Kan säga att det var nära att det blev ett imuplsköp. Jag skulle ha haft mig en ny halvakustisk westerngura så jag fick slänga ut, eller möjligtvis sälja min Norman. Norman guran var den gitarren jag spelade på när vi (FP3) var uppe på scenen på torget och sjöng på studenten. Någon som är sugen att köpa, kan till och med signera den om nån vill :P
Får se om jag hinner springa in på Musikanten imorgon igen och klinka lite mer och då kanske det blir köp ändå, 3695:- är dock lite pengar :/
Men det kan det nog vara värt :)

Var lite skillnad på arbetsklimatet idag, från att ha jobbat vid en brännugn i Husum där det var drygt 30 grader varmt till att jobba på Icas centrallager där temperaturen ligger runt 10 grader. Kändes lite fel att ta på sig jacka när man visste att det var ca 25 grader ute :P


Fortsätter på Michal Jackson-tema men här med en svängigare cover på "Smooth Criminal"
Alien Ant Farm - Smooth Criminal




PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0