Sliten krigare...

Vi är nu klar med läggningen på m-real i Husum och nu ligger jag på hotellet i Umeå. Vi ska laga några golv på Ica här imorgon men vi får inte börja förrän kl 14.00 så det blir rent sovmorgon imorgon.

Vi har varit vid en brännstation och jobbat nu de senaste dagarna och om ni tycker det är varmt ute när ni ligger och steker så har ni inte jobbat i ett rum det är dryga 30 grader i :P
Det känns ganska tragiskt att vara inne och jobba i det här kanonvädret, det skulle kännas bättre att ligga på en strand. Dom har en pol på taket på hotellet så vi får se om man hoppar i den senare men det är inte samma sak.

Vill också försöka att få alla att förstå att Rix Fm suger, Mix-megapol funkar och P3 är den radiokanalen som är absolut bäst. "Rix Fm - Bäst musik just nu" är det samma musik som som är bäst nu som för ETT år sedan? Efter 2 timmars lyssnade på Rix Fm så så har du fått höra 14 låtar som är minst ett halvår gamla och riktigt uttjatade sedan och 3 låtar som är relativt nya och då har du också hört hela deras spellista..
Tacka vet jag P3

Nu ska jag ta mig en powernap, det känns att man inte är van at jobba, sen blir det väl utgång ikväll.


Jag har kommit fram till att den här låten är jäkligt bra :P
Kings of Leon - Use Somebody





PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0