Känner mig som en Shopaholic :P

Har varit i en heldag i Umeå idag. Skulle på kontroll på lasarettet angående mina tänder och vi bestämde att det inte kommer bli några skruvar i käken förrän jag muckar, alltså på ett år.

Resten av dagen tillbringades i Umeå centrum och jag känner mig ändå rätt stolt. Lyckades köpa 3 st långärmade tröjor och 5 t-shirts, det händer inte ofta jag hittar mer än två plagg per gång. Å andra sidan är jag väl ingen som hänger i stan i väntan på kläder. Det är dock ungefär 40 gånger roligare att gå i någon annan stad än Skellefteå när man har såna ärenden. Det roliga är dock att det är tröjor jag normalt sätt inte skulle köpa, färg och tryck mässigt, men man kan väl ända sig :)

För att det här inte ska börja likna någon klädes/mode blogg på något sätt måste jag också berätta om min nya favoritaffär, Media Market <3, jag blev kär. Ca 3400 kvm full med hemelektronik och diverse vitvaror. Det som var absolut bäst med stället var att man fick testa allt. Alla 200 (?) mobiltelefoner som satt på väggen var igång, alla stereor var ikopplade, alla kameror var igång osv. Efter en timme var moder och Linn less men jag hade bara hunnit halvvägs, här vill jag jobba :) :P



En mycket bra låt;

Brolle Jr - Watching the Stars





PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0