Drive-by

Nu är det bara "lek" kvar i skolan, äntligen :P

Har inte blivit blöt än i vattenkriget men och andra sidan har jag inte varit på skolan så mycket.
Idag drog vi en drive-by med tre bilar och vattenballonger mot Balder- och Kaplanskolan men som synd var det inte så mycket folk ute. Det blev dock några fullträffar.
Bäst var när Blomman laddade ordentligt för att kasta en vattenballong men ballongen hann gå sönder innan den lämnat bilen så Jimmy blev ganska blöt :P

Om allt blir som det ska så kan ni som ska på skolan på torsdag lägga mobiltelefonen i en plastpåse för säkerhetsskull :)


Var och lyssnade på "muskiarnas" vårkonsert ikväll och det lät bra. Mest lamt var "Teenage dirtbag". Covern på Nightwish cover på "Over the hills" tyckte jag inte lät alltför bra heller men så lyssnade jag på Nightwish version nu när jag kom hem och den sög då ännu mer, så det var bra gjort :P
En bra konsert i i helhet som sagt.



Årets sommarhit? :P

Xtra And The Lab Sound System (Grotesco) - Solstingeling





PlayTheMusicLoud

Kommentarer
Postat av: idenitty

sv: jo det är lugnt :D

2009-06-03 @ 22:13:40
URL: http://identity.blogg.se/
Postat av: Intresserad

vårkonsertkväll nr2 då?

2009-06-12 @ 23:31:37
Postat av: Emil

Var inte och lyssnade på konsert nr2 så jag har faktiskt ingen aning :P

Men var det inte samma konsert?

2009-06-13 @ 15:40:28
URL: http://hurstorkandenbli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0