....

Gokväll, nu var det ett tag sedan sist igen. Är i Luleå nu och jobbar, kom hit i söndags och åker hem imorgon. Hade redan tackat nej till att jobba i veckan egentligen nere i Ö-vik men så ringde chefen i fredags och frågade om jag inte kunde komma till Luleå och tvätta och olja några golv på Universitetet. Så jag har varit där i två dagar nu.

Det mesta på Luleå Universitetet är ju stängt nu så jag har en nyckel som passar till i stort sätt hela stället, jag skulle vara ganska billig ifall jag tappade bort den sa Anders, chefen. Det var tydligen en elektriker som hade tappat bort en sån där nyckel förra året och då var de tvungna att byta lås i hela universitetet, det hade kostat 1,2 miljoner.....

Hade tänkt skriva ett lite längre inlägg ikväll men jag fastnade på youtube efter Blomman hade länkat en video åt mig och nu ska jag gå och lägga mig.

På torsdag börjar Trästocksfestivalen, trevligt, trevligt. Några artister ska man absolut se men det blir nog att hänga på området rätt mycket. Är synd att samban nästan har lagt ner, var grymt rolig spelning på Trästocks för 2 (?) år sedan.
Aja... Gonatt

Var de här två klippen han länkade till, Grymt roliga killar :)

RAW Comedy Club - Markus Birdman
Lättsam humor




Raw Comedy Club Aron Flam
Ironisk
Bisarr och lite svårare :)




En trevlig melodi :)

Lars Vegas Trio - Sjung! Sjung! Sjung!





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0