Trästocks, Besök av okänd "mörk" man, PDOL, "Piss-raggarn" Kusmark, Lumpen......

Hej bloggen och mina trogna , men få, läsare :P
Nu var det ett tag sen sist igen och det kommer inte bli bättre nu fram över heller, imorgon åker jag iväg till Boden och blir där i iaf 2 veckor. Vet inte hur det kommer att gå, är sliten som satan just nu efter en mycket trevlig helg :)

I fredags åkte vi iväg till Piteå för PDOL, något impuls men det är sånt som är kul. Förfest hos Viktor och sen in på området för att se Dead By April och Hammerfall och schejka loss i tälten :)
Både Dead By April och Hammerfall var riktigt bra och satan vad folk det var, precis som det ska vara :)

Ett tips från cochen: Om man är och ser på en artist/grupp och det är jäkligt mycket folk, trångt och flera stycken om håller på att trampa på och knuffa en. Var vildast av alla, det funkar :) Så fort man började hoppa lite, sjunga och leva jävel så fick man en liten folkfri ring runt om sig :P

Iaf så var det riktigt trevligt på området och sen var det dags för färd hem mot Viktor igen och efter Gunne hade hällt ca 2 liter vatten på en sovande Nicke så blev det sömn i bilen för att undvika hämnd :P
Det är inte skönt att sova i en sur-gammal Merca jag jag upplysa er om....

På morgonen/dagen gick vi och åt på en pizzeria i närheten och efter jag, Gunne, Nicke och Daniel brustit ut i vacker gratulations sång till/åt? Sälje så bjöd ägaren på en cider åt födelsedags"barnet" :P Han fick också ett ljus på sin tårta och en liten svensk flagga. Trevlig pizzeria det där :)

Efter en god pizza bar det av till Kusmark till "Byafesten" där, förfest hos Frank med bad osv. Najs :)

Nu sitter jag här som en sliten krigare och imorgon blir det ännu mer "krigar lek" :P
Jag ser lumpen som en lång lek som jag hoppas och tror kommer bli riktigt rolig, och om det är någon som är i valet och kvalet om dom ska gå eller inte så tycker jag att det bara är att satsa stenhårt på lumpen. "Man lever bara en gång och den gången är nu" som Nocie sjunger. Nu känner jag att det blir lite budskap i mitt inlägg men det är bra det :). Jag har som mål att inte bli en vanlig "Svennson" som har levt hela sitt liv på samma sätt och på samma ställe. "Man lever bara en gång" ta vara på tiden :)

Det var allt för mig den här gången, vi hörs ;)


Ni får ursäkta bildkvalitén :)








Vet inte hur många gånger jag har hört den här i helgen, här är den iaf en gång till. Rätt fin låt faktiskt :)
Dead by April - What can I say



PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0