Tjeeena, de var längesen...

Dålig uppdatering nu i veckan så här är en kort summering:

Söndag, kom till stan på morgonen, åkte till lassa för att lägga ett golv där, klar vid 22.30, åkte hem till moder, dusch och sen till Sunnanå, där jag bott hela veckan, för att vara hundvakt.

Måndag
, "chill dag", var på stan och traskade lite, bad och sen filmkväll.

Tisdag, lång inlinestur, nya däck till bilen, bad, volleyboll.

Onsdag, inlines, bad, middag, alkohol, Björn Rosenström, irriterad/avundsjuk fyllechaffis, bad, stadsfesten, gratismat, ont i benet, sömn.

Torsdag, promenad vid 07.00, "hundskrälle", sömn, frukost, in till stan, middag, bad, volleyboll, springtur, boxningsmatch mot boxarsäcken, promenad in till stan, sömn.

Fredag, frukost....

Tror det var längesen jag har gått så mycket som jag har gjort i veckan, har varit ute i minst 2,5 timmar per dag och traskat. Men det känns skönt, måste börja med lite hårdare träning nu. Är ju inte ens en månad kvar innan jag rycker in i lumpen.

Ikväll blir det att vara uppe hos Nicke och sen får man se om man orkar gå in på festivalområdet. Hälften av folket ska dit och hälften inte. Har inte köpt någon biljett och det känns dyrt att betala 400:- för att gå in men man kan väl förhoppningsvis fixa nån billigare om man nu ska in.

Försökte ju styra forsränning i helgen men det gick inge bra, var bara 2 st som var taggade :P
Hade iaf tänkt försöka få ihop nå folk så man fick testa forsränning innan jag "rycker in" alltså innan den 27/7 och förhoppningsvis lyckas jag övertala några fler :)
Är det någon som är taggad så hör gärna av er, lämna en kommentar eller nått.
Är själv mest sugen på X-Treme Turen, "ska det va så ska det :)" men några tycker det blev för dyrt, om det inte blir den turen så kommer det bli Adrenalin Turen. Här har ni deras hemsida om ni vill kika in Wilderness Adventure Vindeln.

Vet inte riktigt vad det är för folk som läser min blogg men det spelar ingen roll om jag inte ens har träffat dig, är du taggad på forsränning så hör av dig :)


Såg just att på Tiger Lou´s hemsida att de inte har skrivit in Stadsfesten i deras turneschema, skäms dom? :P

Tiger Lou - Functions




Det är såhär det ser ut när jag tränar, bara så ni vet :P

Salem - Roxy



Om jag nu inte går in på området ikväll får ni applådera, jubla och sjunga med för mig också :)



PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0