EepyBird

Här är två videor som ni säkert redan sett men jag tycker dom är ganska kul ändå :)
Den första videon är EepyBird's Diet Coke & Mentos Experiments och det är väll den som är mest sedd, den andra videon är deras Sticky Note Experiment och den är också rätt cool. Jag rekomenderar er dock att trycka där det står vimeo på andra videon så ni kommer in på deras hemsida, bildkvalitén blir mycket bättre.






Jag var på gitarrlektion för första gången efter lovet  idag och fick The Bangles låt "Eternal Flame" att spela till nästa gång vi träffas.

Idag blir det ingen musikvideo utan jag ska testa Imeem's spelare.

 Här har ni: Atomic Kitten - Eternal flame,
deras version är lite fartigare än originalet :)





PlayTheMusicLoud



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0