Sista dagen på lovet.....

Idag har jag varit och kollat på min första volleyboll match live, jag såg i och för sig inte hela men tre set iaf :)
Det var syrran och hennes lag som spelade mot Umeås tjejer och man blir lite sugen på att spela för det ser riktigt kul ut.
Dom vann tillslut efter att de förlorat de två första seten.

Imorgon börjar skolan om men också så presenteras vinnarna av Rockbjörnen och som vanligt är det en massa nomineringar men de tänkte jag inte räkna upp nu. En av de som är nominerade till årets låt är Sugarplum Fairy med "The Escapologist" och det är väll den låten som jag tycker borde vinna och på andra plats borde "The Mirrors Truth" med In Flames komma.

Resultatet av röstningen kommer nog imorgon och till dess får ni lyssna på
Sugarplum Fairy - The Escapologist




PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0