Sunday Afternoon

Någon som har en 1:a eller en 2:a på typ Älvsbacka som är ledig i början av mars?
Jag erbjuden en 2:a på sörböle idag men det var nästan en saftig månadshyra, 3500:-  sen var det inte 100% klart om den var ledig heller.
Men det är jäkligt svårt att få tag i någon lägenhet nu kan jag bara upplysa om. Jag satt och ringde runt i fredags till både privatpersoner och företag som hyr ut lägenheter med det ser mörkt ut att hitta någon som blir ledig under mars. Jag ska fortsätta ringa på måndag eller om jag ber moder göra det men om ni får napp på någon lägenhet så hör gärna av er :)

Anledningen att jag vill ha lägenheten under mars är att jag får hyran betald av försvaret under tiden jag är inne i lumpen men då är kravet att man ska ha haft lägenheten i minst tre månder innan man rycker in. Man kan maximalt få 5 550 till 7 325 kronor i bostadsbidrag men det gäller ju att man har råd att betala de tre månaderna innan man rycker in så en lägenhet som kostar under 3000:- i månaden är vad jag söker, gärna på älvsbacka :)

Nu är det  mat och sen fara och spela samba på schemat, hoj


Idag får ni lyssna påi komikern Jon Lajoie - Sunday Afternoon




PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0