I Love My Computer

Ikväll har jag suttit med samhällsläxan och formaterat om Blomman bärbara dator samtidigt. Förra veckan så hade han sin stationära här som jag fixade till så jag funderar om jag ska öppna en datorservice :P .

I alla fall så är datorer och internet två mycket bra uppfinningar, samhällsläxan vi har handlar om ekonomi och då är det enkelt och bättre att surfa in på wikipedia och NE och läsa än att sitta med en 5 år gammal bok och bläddra i för att hitta svaren på frågorna.
Utan dator och internet skulle ni ju inte kunna sitta och läsa min blogg och det vore ju en katastrof, eller hur? ;)


Dagens låt, "I love my computer" med Bad Religion



Ps: Det är inte jag som lagt upp videon, sån geek är jag inte, men jag hittade ingen bättre video :P


PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0