Forfarande sjuk :/

Snorig, ont i huvudet och feber, i toppform med andra ord, eller så inte... :/

Har suttit och kommit halvägs på en egen låt nu ikväll och började sedan söka och lyssna runt på andra personers hemmagjorda låtar på internet. Jag märker då att Allears har lagt ner. Det var en hemsidan driven av Sony/BMG och TV4, där man kunde lägga upp sin egen musik och sedan var tanken att de populäraste artisterna skulle få uppträda i tv med Daniel Breitholtz som programledare men jag vet aldrig om det blev av. Det var där jag hörde artisten Frida med sin låt "Dunka mig gul och blå" för första gången och jag tyckte den var lika dålig då som jag tycker den är nu :P

Det var också där jag hörde Nomy för första gången och jag gillade hans musik direkt så jag köpte faktiskt, hör och häpna, tre eller fyra låtar via Allears bla "Cocaine" och "Hjältar, Sagan om hur det sket sig". Det här var i just innan sommarlovet 2007 har jag för mig och jag minns iaf att vi satte och nötte hans låtar under ett lan vi hade i början av sommarlovet det året.

Jag såg musikvideon för "Cocaine" för första gången ikväll och vilket skämt, helt värdelös video. Här har ni den iaf :P

Nomy - Cocaine




En ganska rolig låt med han :)
 Nomy - Hjältar, Sagan om hur det sket sig




PlayTheMusicLoud


Kommentarer
Postat av: Nomy

Det är inte min musikvideo dock... :)

2010-03-08 @ 11:26:04
URL: http://www.nomy.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0