Daddy would you like some sausages?

Tror jag såg en av de sämsta filmerna igår, Freddy got fingered. Det handlar om en 28 kille som fortfarande bor hemma hos sina föräldrar, hans pappa vill att han ska skaffa sig ett jobb men Gord, som då är huvudpersonen, drömmer om att bli serietecknare. En dålig film med dålig humor och i slutet av filmen ser man en kille som håller upp en skylt där det står "When the fuck is this movie going to end?" och det är samma fråga man sitter och tänker på genom halva filmen :P

Den hade några scener som var så dåliga att dom blev roliga och här är en av dem:




Skrev för några dagar sedan att jag märkte att Allears hade lagt ner. Idag jag har suttit och kollat igenom lite musik jag har på datorn och hittade en till gupp jag hörde för första gången på Allears, nämligen Blowsight och det enda jag vet om dom är att de är från Stockholm :P


Här är iaf den första låten jag hörde med dom, Blowsight - Life & Death




Vad klockan rusade iväg, trevlig lördagskväll på er alla
Tjao!

PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0