The Way I Am

Har suttit och gjort lite religionsläxa ikväll som gick ut på att skriva om händelser och personer som gjort mig till den jag är.

Medan jag satt och gjorde den så började jag tänka på Eminems "The Way I Am". Diggar texten och dissen till alla journalister och dryga fans som inte lämnar han ifred eller och skriver skit om han.

Han sjunger/rappar "I don't mean to be mean but that's all I can be is just me" och jag tror att jag också skulle bli tokig om folk följde efter vart jag än gick och aldrig lämnade mig ifred. Man förstår att så pass många yngre stjärnor får problem, läs Britney Spears till exempel, i och med att de har så hård bevakning på sig. Man får köra på Lars Winnerbäcks taktik om man någon gång skulle bli så pass känd :)

Eminem - The way I am
 



PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0