En svart Barack

Dagen i korthet.

Startade med frukost och sen for jag förbi och plockade upp Blomman och sen till Friskvårdskompaniet för att träna. Sen ringde pappa och sa att han hade beställt pizzor så jag for och plockade upp dom och körde sedan till farmor där vi skulle äta.  For hem och pratade med Gunne om han var sugen på att spela lite på efyran och det var han så större delen av kvällen tillbringades där. Sedan for vi hit och såg Mongol, en film som var sådär, snygg miljö men lite konstig story.

Tog också hem ett par högtalare som fader hade tagit hem från jobbet och testade idag. Även fast jag tycker att högtalarna jag har haft låter bra så var dom nya betydligt bättre. Ända nackdelen är att jag inte rymmer dom på rummet som jag har det nu men det ska nog gå att ordna och jag får förhoppningsvis tag på en lägenhet rätt snart.


Det är kul när man sitter och lyssnar på en låt och hör nya saker man tidigare inte uppfattat. Noah and The Whale - 2 Atoms In A Molecule var en av låtarna jag lyssnade på när jag skulle kolla vad de nya högtalarna gick för och i den låten kom det fram nya ljud som de gamla högtalarna inte kunnat leverera, ett bra tecken :)


Noah and The Whale - 2 Atoms In A Molecule"




- Visste du att Vita huset har brunnit ner?
- Nej, är det sant?
- Jo, nu har dom bara en svart Barack.



PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0