Snark...

Det känns efter en aktiv dag att influensan inte har gått ur kroppen helt. Man blir trött och slut jävlart direkt, längtar att komma igång med träningen igen för det var ett tag sedan.


Började tralla på Blues Travelers - "Hook" idag helt från ingenstans så jag antar att det var meningen att jag skulle lägga upp den här. Pga "Det här videoklippet är inte tillgängligt i ditt land." så får ni lyssna på en live version.

Blues Traveler - Hook





Kommer lägga upp låtarna jag lägger upp här på spellistan i Spotify så gott som det går.


PlayTheMusicLoud

Kommentarer
Postat av: MonsterMy

För du la inte fram något positivt om NoMotive nämligen, det var det jag tänkte... Banden ska spela igen i morgon på Holken i kåge... jag ska dit...



Nae! jag är skitdålig xD De behöver nog någon som kan spela. fast fan vad jag vill vara duktig! De är nog största chansen att komma härifrån^^

2009-02-19 @ 06:58:53
URL: http://cryingcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0