MoveStar

Jag har ju glömt skriva att jag snart är filmstjärna.. ;)

Tre stycken från mediaprogrammet var och gjorde en film om fordonsprogrammet med inriktning Transport och anläggning i fredags och fast man försökte hålla sig undan så blev man såklart intervjuad. Det var tre lastbilar på rull uppe på övningsområdet så nog skulle de åka med mig av de tre och filma när jag körde, ibland är det dåligt att känna folk som håller i kameran :P

Känns stort och ärofullt att vara ett av ansiktena i videon för Transport och anläggning......NAAT :P


Jag antar att de flesta av er har Spotify nu och här en öppen spellista jag gjort som ni gärna får fylla på med musik ni lyssnar på. Det är en rätt blandad lista nu, med låtar från fler än mig,  så något låt borde gillas av alla.



Harpo - Moviestar





PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0