Melodifestivalen del 1

Att Alcazar gick vidare i kvällens delfinal var inte så konstigt, de är ju Alcazar. Vad man sedan tycker om deras låt är en helt annan sak....
Som vanligt var de flesta låtarna tråkiga, den som stack ut tycker jag var Snälla snälla med Caroline af Ugglas vilket också var Internatipnella juryns val. Bara man slipper se henne så går det bra att lyssna, hon har något i sin röst som jag gillar.

Uppdateringen igår uteblev pga att jag blev riktigt jävla risig.
Jag och Geron på DHL var på Wipri och lastade några pallar och medan jag sopade av lastbilsflaket från snö trodde jag att jag skulle däcka, jag fick så djävulsk ont i huvudet. Han frågade hur jag mådde och sa att det inte var så mycket kvar så han kunde skjutsa hem mig.

När jag kom hem la jag mig i sägen och somnade rätt snabbt, vaknade igen efter ett per timmar och hade ont i hela kroppen och frös så in i helvetet, kollade febern och självklart hade jag det. Drack ett par koppar te och gick sedan och la mig framför tv:n, somnade snabbt då också och vaknade igen runt 21.00. Åt några vidruvor och gick och la mig i sängen för att sen vakna 11.00 i morse.

Är satans less på att vara sjuk nu, började om och träna i veckan men nu är det bara att hålla sig borta från det ett tag till.

Men det är väll som Bob Marley sjunger, "dont worry about a thing, cause every little thing gonna be all right!"


Har har ni dock Gilberto Gils version av "Three Little Birds"




PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0