GodJul

Saluten idag gick fin, fint och det small rätt ordentligt när vi satt igång. Var kul och spännande att skjuta gammal kanon :)

Kvällen har tillbringats framför Bingolotto och av 8 st som spelade här så var jag den ända som sopade hem en vinst, 100 kr rikare blev jag. :D


Verkar dock inte som om jag kommer att ha något eget internet under den här tiden, har suttit och försökt få igång det hela kvällen utan framgång. Jag har testat typ allt......
Ska dock försöka lite mer imorgon.

Och på tal om imorgon/nu så är det Julafton. Känns det så? Näe.. :P
Majoren kommer hit imorgon kl 12.00 och jag hoppas han kommer med några paket, hoppas även att vi får ett riktigt julbord och sen pepparkakor och glögg till Kalle Anka :)


Bing Crosby - Deck The Halls



PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0