Emilz busy dayy.

Tjenare bloggen, Gunne har tagit över kraften för skrivandet ikväll.
Emil håller på och finar till sin lägenhet, brudar som skitar ner hela tiden och bara drar sen på morgonens gryning så någon måste ju städa upp efter dom, aight? :P

Vad har jag gjort idag?.. absolut ingenting
Vad har då Emil gjort idag?.. bra fråga..

Men livet leker och skolan har börjat.. aush.. men man måste sysselsätta sig med något medans alla andra är i lumpen och leker mini gangsterz med plastpistoler och andra skaffar sig en framtid och jobbar in miljarder och sedan drar utomlands och däckar i polen på hotellet med 18 brudar liggandes på gräsmattan. Sånt är livet.. och de owns:D

Blomman har jag hört haft en riktigt lyckad kväll började med förfesten som sedan bar sig av till olles, med tillräckligt alkohol i sig vinglar han sig utåt för att få sig en nypa luft och lyckades hitta en litten soffa som stod bakom en buss i ett garage, det som dock hände efteråt bör höra till det oskrivna. Men strax där på kom det in ett par som också var rätt påverkade (forhoppningsvis) för dom började ha sex i hörnet brevid där han satt, (det var mörkt svårt att se saker) så han i shockat tillstånd sitter kvar och vet inte vad han ska göra, för dom hade inte märkt han och det skulle bli pinsamt om dom märkte att han satt dära medans dom bearbetade efter njutning, efter sexet blir väldigt högljut tar han sin chans för att ta sig där ifrån men samtidigt som han går ut ur garaget hör han hur det kommer folk och han panikslaget kastar sig under bussen och gömmer sig. Han lyckas dock ta sig därifrån obemärkt efter den obekväma upplevelsen...
----

En skön avslapningslåt..

Barcelona - Please Don't Go

/Gunne

 

Efter en massa svammel så måste det ju skrivas nått vettigt här :P

 

Veckan som gått har faktiskt varit rätt chill, vi har varit i Luleå på F21 (flygvapnet) och haft skjutövningar i stort sett hela dagarna. Kul till en början och vissa övningar men det blev långtråkigt tillslut. Vi har också haft två lektioner i närkamp, Krav Maga, "aggressivitet och vilja" är ledorden.

Jag orkar inte förklara närmare vad vi gjort i veckan, senaste inlägget tog typ över en timme att skriva och det har jag inte ork och tid till.

Iaf så kommer nog inte den här veckan bli lika chill, vi ska nämligen ut i skogen igen och sen till helgen har vi CBRN kurs så jag kommer inte hem förrän den 10 september. Känns drygt men jag hoppas det blir kul.

 

Även fast det har varit en lugn vecka så är man ändå helt slut när man kommer hem. Så helgen har varit lugn och fridfull, var och kollade på Matfesten igår ett tag med Sundberg och Pontus men vi drog ganska snabbt. Idag har jag inte gjort särskilt mycket heller, var in på stan och köpte sulor till kängorna och sen blev jag bjuden på mat på Matfesten. Oxfilérulle med beasås blev det, rekommenderas till nästa år :)

 

Att jag fortfarande är hemma än beror på att jag får skjuts till Boden av "Sundsvalls-pojkarna" är skönt att inte behöva åka 18.20. Dagen blir så mycket längre :)

 

Nu blir det alltså troligen ingen uppdatering förrän om två veckor men vi hörs väl då, på återseende :)


Här har ni Larsas nyaste låtar från singeln med samma namn som först låten:

Lars Winnerbäck - Jag får liksom ingen ordning





Lars Winnerbäck - Från kylan in i värmen




Och så en svängigare låt för er danssugna :P

Palemiger Spatzen - Harmonikatijd






PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0