Hokus pokus

Kom för en stund sen hem från konserten "Life of ES3A" som jag såg för andra gången idag. Hade egentligen inte tänkt gå på den ikväll men det blev så ändå och det var känns bra för den var mycket bättre än konserten som var under dagen. Jag tror ljudteknikern stod och sov ibland under den första konserten för sångmicken var ofta för låg och basen skulle jag har sänkt några dB i några låtar men det var mycket bättre nu.

Många trevliga låtar hade dom plockat fram, bla "Neon" med John Mayer, Fall Out Boys version av "Beat It" "5 Years Time" med Noha And The Whale med blandat resultat. Oftast saknas det någonting i rösten på dem som sjunger men konserten i helhet var bra.
Konsertens Wooot? var "Sparkar Och Slag" (Kultirations), roligt framförande dock.

Bästa framförandena var "Feel It" (Naturally 7),  "Paranoid" (Hellsongs) och "Scar Tissue" (Red Hot Chili Pepper), tummen upp för er.


I morgon bitti ska jag som sagt lära mig rädda folk uppe på brandstationen och efter det bär det av till Stugan i Lillholmträsk för att tillbringa helgen påskhelgen där. Så det kanske blir en uppdatering på bloggen imorgon annars är jag tillbaka på söndag. Hoj

Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue





PlayTheMusicLoud

Kommentarer
Postat av: Amdy

tack för den tummen!!!

2009-04-12 @ 02:57:35
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0