Snark.....

Har suttit och repeterat matte hela dagen, har prov ig-prövning imorgon i matte B. Det var typ ett år sedan jag hade kursen så det är inte så mycket man minns. Om jag inte klarar det nu så ber jag att de stryker kursen ur mina betyg i och med att den inte är obligatorisk och jag orkar inte lägga ner nå mer tid på det. Andragradsfunktioner, typ det ända jag är helt lost i, hur ofta kommer jag använda det? 
Sen gick jag mest matte B bara för att kolla om jag klarade av det utan att engagera mig typ nått, men hitils har jag inte lyckats :P


Ibland kan låtar fastna på hjärnan och här är en kille som har stora problem :)





EDIT: Jag hatar OS-X (Macintosh)

PlayTheMusicLoud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0