Vi hörs, cya ;)

Sådär, nu var det mesta packat för imorgon när det bär av till fjälls. Har varit en rätt jobbig dag, har haft fullt upp med att fixa det sista men nu är det klart :)
Jag kommer och vara borta till på söndag och ni kommer kanske sakna mina låtar jag lägger upp :P, därför ska jag tipsa er om en sida som heter Grooveshark. Det är en sida som funkar som ett musikbiblotek/musikspelare, man söker efter låten eller artisten man vill lyssna på och vips så kommer den fram. Det finns mycket musik där och det är en riktigt simpel och överskådlig sida, kolla in den.

Tänkte fortsätta i samma tema som igår och pressentera ett annat band som har rötterna här i stan, nämligen Jupither. Ni får ingen pressentation av dom pga att jag inte orkar skriva någon. Ska gå och sova, godnatt :)

Får jag presentera, Jupither - Love





PlayTheMusicLoud


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0