Snart kommer tomten....

3 dagar kvar till julafton och fortfarande lite snö....

Nu har planerna till nyårs kommit igång och det blir troligen en resa till Ammarnäs med gubbarna :) Nicke har en stuga vi kan vara i där uppe så det är prefekt. Hojta till om ni vill följa :)

Annars är valmöjligheterna just nu en party hos Blomman eller en fest i en kvarterslokal på Moiranagatan, och en "fest" i kvarterslokalen känndes inte speciellt lockande då det antagligen bara kommer vara ett suparkalas och det är inte riktigt min grej. :/

Men som sagt om det är någon som är sugen på att följa med till Ammarnäs så går det nog bra, just nu är vi fem pers men stugan är tydligen stor och det rymms minst fem stycken till och om det nu blir som det är tänkt så är vi där i ca en vecka. :)

Det här blir nog kanske sista dagen jag uppdaterar bloggen innan jul pga att imorgon kör jag till mormor för att fira jul där med släkten. Ska bli kul att se vad dom har hittat på och ge mej för jag har inte önskat mej något speciellt :P

Idag bjuder jag på låten "12 Days of Christmas" i två versoner.



Först ut är Straight No Chaser






Och för er som tycker den var lite för lugn så får ni Relient K här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0