En vecka kvar till julafton

Har nu gjort lite reklam för bloggen och besökarantalet är nu uppe i 39 st ska bli intressant att kolla om den siffran sakta börjar öka eller om den går åt motsatt håll.

Dagens nyheter då?
Första julbordet är avklarat, vi blev bjudna på skolan. Nu tänker ni säket skolan julbord är inget julbord och visst är det så om man äter maten från Jörnköket men maten kom från en resturang i stan så det var riktigt gott :)
Efter det skulle jag ut och köra hjullastare och det gick bra till Jimmy sa att jag skulle skotta framför skogskranen för då höll det på att gå illa. Det var riktigt halt och däcken på L70 är som puckar så jag hamnade i diket, kan säga att pulsen ökade en aning :P. Det var tur att det inte gick snabbare än det gjorde för då hade jag nog tippat men som tur var gick det bra och ingenting gick sönder. Sigge och Hendrik kom till undsättning och slet upp 70:an med Caten och L50:in, du vet "With A Little Help From My Friends" går det mesta ;).






Orginalet är av Beatles men den här versonen spelas av Jim Sturgess och Joe Anderson.
Låten heter "With A Little Help From My Friends" :)


PlayTheMusicLoud



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0