Dag två

Har funderat lite mer på vad jag skriva om och antar att jag ändå måste ha med lite om mitt vardagsliv annars kommer det här bli väldigt svårt att hålla igång på ett någorlunda bra sätt. Vad jag har ätit osv lämnar jag åt eran fantasi för det känns dock ganska oviktigt :)

Ikväll har jag iaf varit på en konsert framförd av musikarna på skolan och som med allt annat finns det de som är bättre och sämre på sin grej. En framförande som jag tyckte var riktigt bra framfördes av två tjejer och en gitarr båda hade bra röst med hon som spelade gitarren var ändå lite bättre :P Låten de framförde var iaf Relient K - Merry Christmas Here's to many more en låt jag aldrig hört förrut men orginalet var också rätt skön.



Nu är väll egentlinen det brottsligt att lägga upp bilder på folk utan deras godkännande men jag ser det som bra reklam för dem :)

En sak jag också funderat på är hur layouten/designen ska vara och hur stor roll det egentligen utgör om läsarna kommer tillbaka.

Idag har 10 personer besökt min blogg och jag har ännu inte gjort någon som helst reklam för den eller berättat att jag skapat en och det tänkte jag fortsätta med några dagar till bara för att se om besökarantalet ökar ändå. Ni som kollar in här får gärna ge lite feedback om ni orkar.

Sen måste jag komma på en slutreplik för varje inlägg men nu är klockan rätt mycket igen så jag får sluta på samma sätt som igår, Godnatt :)





Den första låten som pressentaras på min blogg blir alltså Relient K - Merry Christmas Here's to many more


Edit: Hittade tjejernas verson också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0